Pagina's

dinsdag 25 november 2014

PERSONAL / Heart & Sole 1 jaar!

 
Hiep Hiep Hoera!
Heart&Sole mag 1 kaarsje uitblazen!


Wat Heart&Sole nu precies voor mij betekent?

Heart&Sole is voor mij gelijk aan tripple F:

Fashion
Fun
 Friends

Heart & Sole is een droom!
Mensen informeren, entertainen en een goed gevoel te geven, wie wil dat nu niet?

Werken voor mijn blog betekent voor mij 24/7 fashion, beauty en lifestyle!
Elke dag is een verrassing en ik leer superveel nieuwe merken en trends kennen, en die bombardeer ik dan maar meteen tot absolute must-have!
 
Heart & Sole is fashion, fun & hard...but oh sooooo nice work.

Een spannend project waar ik dagelijks met de allerleukste dingen bezig kan zijn dankzij mijn trouw publiek van Heart&Sole lovers.

Heart & Sole is mijn fashion-baby en wordt met veel liefde grootgebracht.
Heart&Sole is nu a part of my life .

"Go, Go, Go, Heart&Sole, on to the 100 year anniversary!”

Liefs,Nele
xoxo
 
Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten