Pagina's

woensdag 18 juni 2014

BEAUTY / NEW IN / NIVEA Sensitive Reinigingsmelk & Sensitive Micellair Water


Speciaal voor vrouwen met een gevoelige huid heeft NIVEA een sensitive op de markt gebracht. 62% van de vrouwen zegt een gevoelige huid te hebben, dus een lijn als deze is zeer welkom!
Vijf -easy to use- producten voor een complete verzorging en reiniging van de huid.
 
Die overgevoeligheid ontstaat door verschillende dingen.
Denk maar aan laagjes poeder, ijskoude wind, vervuilde stadslucht en hormonen. Als je op een dag wakker wordt met irritatie of een huid die niet zo smooth is, dan zijn er dus veel mogelijke oorzaken!
Een gevoelige huid kan je ook belemmeren. Door de irritatie durf je bepaalde producten niet meer te gebruiken, ben je bang om make-up aan te brengen of temperatuurwisselingen te ondergaan.
 
De producten van de SENSITIVE lijn zijn zacht en mild voor de huid én ze bevatten bestanddelen die de tekenen van irritatie tegengaan.
 
Zoethoutextract (ontstekingsremmend & maakt huid ontspannen à vermindert roodheid)

 
Dexpanthenol (verzacht en herstelt de huid à minder trekkerigheid) en

 
Druivenpitolie (Hydrateert de huid à minder droogheid)


En wat er niet in zit?
 
Parfum, alcohol en kleurstoffen.
En in de meeste producten zitten geen parabenen. De lijn is geschikt voor alle leeftijden en huidtypes.
 
De NIVEA SENSITIVE lijn bestaat uit vijf producten:
1.NIVEA Sensitive Reinigingsmelk

2.NIVEA Sensitive Micellair Water

3.NIVEA Sensitive Dagcreme

4.NIVEA Sensitive Nachtreme

5.NIVEA Sensitive Reinigingsdoekjes
 
 
 Ik ga de reinigingsmelk en het micellair water vanaf nu testen!
Vandaag de eerste indruk!

 
Wat reiniging betreft kan je een keuze maken.
Je kan alleen de reingigingsmelk gebruiken, maar je kan dit ook doen in combinatie met het micellaire water – mijn ideale combi.
De doekjes kan je gebruiken op dagen dat je haast hebt, of op reis bent.
Lekker gemakkelijk!

 
 
 
1. NIVEA Sensitive Reinigingsmelk
 

 
Reinigt mild, verwijdert make-up en hydrateert.
Deze melk bevat geen parabenen, kleurstoffen of parfum.
De melk zit in een plastic fles van 200ml.
Met een klikdop dat werkt makkelijk en hygiënisch.
 
Qua verzorgende bestanddelen zit er glycerine, sheaboter, vette soorten alcohol, druivenpitolie en panthenol in. Zacht en verzorgend voor je huid. Er zit minerale olie in, wat ik in een reinigingsproduct niet echt een probleem vindt, omdat je dit er weer af spoelt.
Ik vind het zelf wel belangrijk om na een reinigingsmelk nog een tonic of micellair water te gebruiken zodat je alle restjes van de melk en de laatste beetjes make-up of vuiligheid weghaalt.
 
 
De melk is vrij dun en je kan hem goed verdelen over de huid. Voelt prettig en niet vettig aan en het laat de huid ook niet trekkerig achter, maar juist soepel en zacht. 's Avonds
 gebruik ik eerst op twee watjes wat Micellair Water om mijn oogmake-up te verwijderen.
Ik verdeel de reinigingsmelk over mijn gezicht met mijn handen en masseer dit goed in. Dan spoel ik dit af met lauw water.

 
De Sensitive Reinigingsmelk kost €5,49.
 
 
2. NIVEA Sensitive Micellair Water


 
 
Dit micellaire water reinigt de huid, verwijdert make-up én hydrateert de huid.
 Deze zit in dezelfde fles als de reinigingsmelk, alleen deze fles is transparant.
De bestanddelen van het micellaire water : Weer geen parfum, geen alcohol, geen parabenen, geen kleurstoffen.
Er zit druivenpitolie, panthenol en glycerine in, wat zacht en hydraterend is voor de huid. Dit micellaire water werkt heel verfrissend en zacht!
Ideaal om oogmake-up mee te verwijderen, maar ook heel fijn te gebruiken als laatste stap in je reiniging. Je kan hem ook zo gebruiken, zonder de reinigingsmelk.
Ik doe 's ochtends wat micellair water op een wattenschijfje om mijn gezicht te reinigen. Ik haal het zachtjes over mijn huid om de vuiligheid te verwijderen dat ‘s nachts op mijn gezicht is gekomen, door mijn kussen en talgproductie.

 

 
Deze kost €5,99 voor 200ml


 
De NIVEA Sensitive producten zijn nu te koop.
 
Met Nivea blijft je huid non-stop gehydrateerd en zijn je wangetjes clean en soft!
Love this! Ideaal om de zomer mee in te zetten.
 
Heb jij ze al in huis? Wat vinden jullie ervan?
 

Liefs,Nele
xoxo
Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten